Ehkä kohtalo haluaa vain nauraa minulle.

Juuri ennen kotiinpaluutani takaisin Suomen mantereelle törmäsin tähän ihanaan Lontoolaiseen poikaan, joka muistuttaa enemmän Jack Sparrowia kuin kapteeni itse. Täysi renttu, karismaattinen, älykäs, hyvännäköinen, cool, herkkä, maailmaa nähnyt ja erittäin pätevä ihmistuntija. Luulee itsestään aivan liikoja, kännissä vertaa itseään Julius Caesariin -niin itseriittoinen. MENESTYVÄ, rikas, jos sellainen jotain liikuttaa. Taiteellinen, mm. opiskelee nyt näyttelijäntyötä.

Tiedän seuraavien treffien jälkeen olevani ihastunut. Ajatukseni liikkuvat hänessä enemmän kuin pitäisi. Olen minäkin itsekäs -valehtelen hänelle tai paremminkin jätän kertomatta, että palaan takaisin Suomeen aivan kohta. Olen kamala ihminen, ja suuri pelkuri. Ennen kaikkea itsekäs -haluan vain olla hetken aikaa Jack Sparrowin tyttökaveri -kukapa ei haluaisi?

Kohtalo nauraa minulle. Jos olisin törmännyt tähän tyyppiin kahtakin kuukautta aikaisemmin, kuka tietää, mitä olisi tapahtunut.

Hän oli luonani, ja kohdisti mielenkiintonsa piirrustuskansiooni. Sanoin kuin kärppä, että ei, sitä muuten et katso. Äärimmäisen henkilökohtaisia piirrustuksia siellä, en näytä niitä en kenellekään, piirrän kun on paha olo. Saarnasin. Jätkä meni istumaan sängylle puuhaamaan jotain muuta. Hän pyysi vettä. Laskin piirrustuskansion tuolille, ja sanoin ohimennen että tähän et sitten koske ennen kuin jätin huoneen vettä hakeakseni. Ei tietenkään hän katsoisi, emme me lapsia olleet, aikuisia ihmisiä, luotin häneen. Tulin takaisin pian huoneeseen, ja mitä vittua! Jätkä istui sängyllä ihan pokkana katsellen piirrustuskansiotani!!! Syöksyin oitis kimppuun huutaen OH SHIT WHAT DO YOU DO, tappelimme leikkimielisesti, juttelimme, ja 10min kuluttua olin valmis näyttämään piirrustuksiani hänelle. En voinut muuta, hän oli liian hyvä. Piirrustuksia joita en ollut valmis näyttämään en kenellekään.

Niin itseriittoinen ja taitava hän on. Niin alistuva minä olen.

"I want to see everything you don't show me."

Olen houkka tai utelias, en ole vielä päättäny kumpi.