mun elama: paivat jumitan koneen aaressa, ja ratkaisen ihmisten ongelmia. illat jumitan kotona, ja oon keskella suurta draamaa. valilla elamaan mahtuu pienia happihyppelyita.

kaikki alkoi, kun olin tulossa kotiin toissapaivana. kuulin variksen raakkuvan. en pitanyt siita. rakkui toisen kerran. auts, nyt on jotain pahaa edessa mulla. avasin kotioven, ja keittiossa huokui jotain pahaenteisyytta, pojat siella olivat. menin suoraan huoneeseen viemaan laukkuni, ja avasin ikkunan. varis raakkui kolmannen kerran. voi helvetti. helvetin helvetti, mita taalla on tapahtumassa. menin keittioon poikien luo. bulgarialainen julisti siina sitten mun kanssa sodan.

ihan tuosta vaan. alkoi vittuilemaan ihan kaikesta, ja yhtakkia huutamaan, ja ma aloin vittuilemaan sille. sitten sanoi etta ma olen bitch, ilman perusteluja tottakai. naurettavaa! mitaan pahaa en ole tehnyt!!

ilmeisesti sen kaveri, venalaista laatua oleva, tykkaa musta, ja tama aiheuttaa bulgarialaisessa naraa. (esim. tiian venalaisen ex/likkakaverin olevan unkarista. bulgarialaine tuli yhes vaihees iltaa sanomaan mulle etta unkari voitti suomen jalkapallossa. sit lahti pois. MITA VITTUA!)

yhtakkia alkoi. ja venalainen kuuli taman kaiken, ei tehnyt mitaan, ja sitten illemmalla tuli mun huoneeseen, eika puhunut asiasta mitaan.

ma olen keskella jotain paskaa nytten kylla. mina en pitemman paalle yrita kuin olla diplomaattinen, ja asua asunnossani. voin olla ystavallinen ja hengailla siella kenen kanssa vain. minun syysta tama kylla kaikki pois. bulgarialaisella on nytten joku ongelma.

"you are good in that." bulg sanoo. -what do you mean? sanon. "you are avoiding my eyes all the time even when you know im staring at you." -well i think you dont always need to look to someone's eyes, if he is anyway listening. "thats why i said you are good in that."

voi helvetti kertokaa mita tassa on nyt tapahtumassa.