okei, nyt lähetään napikat kouluun. missä sun lelu on, jonka valitsit? "en mä haluakaan sitä, mä otanki pyörän." hä? eiku sehä oli kiva lelu se monsteriauto, se on mukava ottaa... ei me mitään pyörää kyllä oteta, otat nyt sen lelun...

seuraa 7 minuutin raivokohtaus. ei oteta pyörää. mennään kouluun, KAIKKI muut nassikat ja napukat koulussa ovat tuoneet pyöränsä. mä sanon ei sitä pyörää kaikilla ole. sulla on kiva monsteriauto. voi mitä raivaria, ja mitä vittua mä teen?

ensi viikko mussukoilla ja hirviöillä on loma. ei jumalauta. apua.

"työpäivä" alkaa varsinaisesti pian, mutta mä odotan jo sen loppumista. menen suihkuun, otan pikku nokoset ehkä, meikkaan, juttelen vanhempien kanssa ja sitten menen baariin saksalaisen pojan kanssa.

huomenna menen lontooseen.

ja se kusipää soittelee, ja sille on mukava jutella.