se on sanonu mulle muutamaan otteeseen jo, et mun pitais saada itsekuria elamaani. kysymys oli eriparisukista ja kannettavasta mun huoneen lattialla. ja oon laiska, minka myos myonnan. kyse oli kun mietin, miten paasen helpoimmalla, vahimmalla tyomaaralla, pyykkieni kanssa.

nyt tama samainen tyyppi halusi vieda mut juoksulenkille tanaan. no en kylla vitussa mene, en varmana. siina sais 15km juosta ennenku koviovi nakyis taas. henki hieverissa, armoa ei tunneta. seuraavana paivana uus kierros.

ja kun laitoin teehen sokeria, vaitti huonoksi tavaksi; myos kun sanoin kirosanan. (okei, mun vastineeni oli etta ma nyt laitan teehen vaan sokeria, ja ma nyt vain kiroilen. mutta. silti.)

kylla huomaan, etta venajalla on vahan eri systeemit. venaja on mielenkiintoinen maa varmasti, mutta hei, ala tuu liikaa mun paalle hyppimaan. kiitos.