olisipa minulla joku jota halata juuri nyt. edes koira.

itku ja vitutus on suurimmillaan, ei purkauksena, mutta suurimmillaan sisälläni. se näkyy parina kyyneleenä ja kuumoittavina poskina.

tulin koristreeneistä, ja olin niin paska. HALUAN VITTU OSUA NIIHI KOREIHI JA OLLA HYVÄ. KESKITY TYTTÖ KESKITY. asiaa ei auta yhtää että muut kaksmetriset brittitytöt ovat lajia harrastaneet vuosia. osa on jopa kilpailukoriksen tasolla. noh,

nii ja tänää tapahtu onnettomuus. ajoin pyöräilijän yli autolla. itse asiassa pyöräilijä ajoi mun auton kylkeen kiinni. (englannissa pyöräilijät ajavat autojen seassa maantiellä.) ambulanssi ja poliisi tulivat paikalle. syyllistä kukaan ei tiedä. pahinta on, että mulla oli kaks pientä poikaa kyydissä, jotka olivat shokissa koska luulivat että mä joudun vankilaan. asiaa ei auttanu mun voimakkaat kontrolloimattomat kiroilut tapahtumahetkellä. istuin poliisiautossa melkein tunnin verran selittelemässä -lähinnä puutteellisia paperitietojani.

vituttaa niiiin paljon, ja itkettääkin. miksi tämmöistä pitää tapahtua?? kukaan ei varsinaisesti loukkaantunut, mutta minä en enää halua ajaa autoa. enkä varsinkaan ottaa poikia kyytiini. huomenaamulla vien pojat kouluun. ja pojan vanhempien edessä tunnen olevani huono, koska mulla on vitun suuri vastuu heidän kasvateistaan. enkä näköjään kykene hoitamaan sitä vastuualuetta. tästä jäi pojille ikuinen muisto.

haluan halata jotakin. ei ole edes pehmolelua. vittu. itkettää kun pitää olla aikuinen ja ottaa vastuunsa. tämä kaikki on mun vastuuta: asian selittäminen perheen vanhemmille, poliisien ja pyöräilijän kanssa setviminen, asian jälkikäsittely poikien kanssa......... kyyneleet valuvat poskeani pitkin. minähän olen pieni tyttö.

huomenna menen kavereitten kans luistelemaan. ei ees kiinnosta luisteleminen, niille se on jotai eksoottista, mulle, tylsääääää. nyt ainakaa en enää haluais, tämänpäiväisen pelästykseni jälkeen, mutta en taas viitti purkaa lupaustani (maanantaina en mennykkään pubiin, ku oli viikonlopun jälkee paska olo..). menen siis. saanpahan jutella onnettomuudesta jollekin.

ja huomiseks lupauduin myös babysittaamaan 2-vuotiasta puolen tunnin verran. äiti lupas 10£ (11€), mutta en varmaan raaski kyllä kiskoa kuin puolet siitä.

ja se ennustajamummeli. HALUUN OTTAA ELÄMÄN VAKAVASTI HEI.