tulin jo kotiin baari-illaltani. koska huomenna on aikainen herätys, 9.50 kaverin auto kaartaa pihaan, ja noutaa mut kyytiin. napataan pari muuta tyyppiä, ja tadam, auton nokka kohti Brightonia, etelärannikkoa. merta katsomaan vaikka!

mun piti itseasiassa mennä tänää ulos ystäväpoikani kans. sovittii. mutta sit, kello yheksän illalla, kun oon lähössä ulos jo, hän kirjoittaa facebookissa viestin, ettei tuukkaan. mitääääääää. vähänkö julmistuin. tai sanoin, että omat valinnat, mut mua vituttaa ettet pidä sanaas. ku ei ollu kuule eka kerta poitsu. whatever, mutta sanonpa vaan että ärsyttää. no, jutellaan varmaa huomenna lisää ku vietetää koko päivä sielä Brightonis...

no oliha siel baaris sit muita kavereitani, menin niitten kaa.

sitte. tämä yksi poika. se tuli mun vuoksi kaupunkii, puolen tunni ajomatkan päästä. ei se halunnu bilettää mun kavereitteni kans, se halus olla mun kaa. olin otettu, koska luulin et se on nii cool, että se ei tykkää musta. on se on hyvä tyyppi, mutta en tiiä mitä mä haluan siitä. enkä tiiä mitä se haluu musta. anyway, drinkkien jälkee jätin kaverini pariks tunniks jutellakseni ulkona pojan kaa maailmasta, elämästä ja.... seksistä.