venäläinen kysyi, olisiko minulla tarvetta poikakaverille. en sanonut mitään.

ainiin, pelasin eilen pokeria, vihdoinkin! mun kämpässä asuu bulgarialainen mies, joka on pokerissa kuulemma ihan guru. niin mulle väitetään, ja niin mä uskon itekki ku miehen pärstävärkkiä –tiukkaa pokerinaamaa- katson. tämä mies on jopa venäläistäkin pelottavampi.

"minä: do you play poker?

bulgarialainen: no.

venäläinen: you have a wrong question. You should ask CAN you play poker.

minä: can you play poker?

bulgarialainen: yes.

minä: would you play with me?

bulgarialainen: no

minä: whaaat? why nooot?

bulgarialainen: what do you think? you want to play poker? with me? what do you think? i would….. teach you??!

minä: well… yea?"

(sit vähä julmempaa matskua....:)

"(bulgarialainen ja venalainen nauravat, mä vaan en tajuu niitten juttuja.)

minä: I feel like im.… stupid.

(tauko.)

venäläinen: now you know how I feel with him.

bulgarialainen: why you feel you are stupid?

minä: coz I understand nothing you are talking about.

(hiljaisuus.)

bulgarialainen: would you share a bottle of wine with me?

minä: what you mean?

bulgarialainen: i mean.. would you share a bottle of wine with me?

minä: whats the thing?

bulgarialainen: what??! would you share a bottle of wine with me?!

minä: well yea I could….

bulgarialainen: but? is there any but?

(hiljaisuus.)

venäläinen: do you come too?

minä: to where?? i cant understand this conversation at all!! what are you talking about!! to where??!

venäläinen: to the shop of course

bulgarialainen: I will go

minä: so I’ll take the cards out.

bulgarialainen: ten pounds.

minä: never! im gonna lose anyway. c’moon, something else.

venäläinen: the clothes is the only thing I can think of.

minä: something i can lose. i have ice-cream in the fridge.

bulgarialainen: get the cards.

(bulgarialainen häipyy.)

venäläinen: think about it. first it is so easy. you just take a sock away. couple of socks, that’s it. you wouldn’t realize the game until you have to take all the stuff..

mina: no no no no no……

 

niin, hävisin toki jäätelöö. herrasmiehenä bulgarialainen kyllä anto salamisiivunsa, vaikka en niitä voittanukkaan. mutta meni hiukan maku koko pokerin pelaamisesta. en mä halua pelata. julmaa touhua.