M: Moi.

S: Moi.

M: Ootsä okei?

S: Joo. Ollu vähä ikävä.

M: Ootsä vihane?

S: E.

M: Ole.

S: Mä haluun vaa halata sua.

M: Mä luulen et parempi ottaa ny vaa hitaasti.

S: Mitä sä oot tehny? Ku ei olla nähty.

M: En mitää. Selkiyttäny vähä päätä. Kattonu paskoja leffoja ja käyny lenkillä.

S: Tulit sit takas.

M: Joo. Ei siel ollu mitää. Pakkoha mun oli tulla, oliha se itestäänselvää.

S: Et hakenu kouluun.

M: Ei ois ollu mitää järkeä. En mä sinne ois päässy. Kaikkein järkevintä oli tulla takas.

(Tauko.)

S: Ihanaa nähä sua.

M: Niin on suaki. Ja kauheen kivan duunin sit löysin täältä.

S: Paljo sä saat siitä rahaa?

M: Sen verran että elän.

S: Ootsä varma ettet sä palannu mun takia?

M: Siis kyllä mä tänne olin tulossa. Iha muutenki. Mariki tulee takas, se sano.

S: En mä jätä sua, älä pelkää.