tuli melkein itku kun saavuin suomeen (suomessa käymään). ihailin ihmisiä lentokentällä, ovat nättejä, hyväkäytöksisiä, reiluja, kunnioittavia, VITTU KUNNIOITTAVIA!! ja hommat toimii paljon paremmin ku jossai vitun latviassa (ei siitä sen enempää, ei anneta äskeisten latviakokemusten pilata nyt elämää). suomessa systeemi kuin systeemi pelaa.

kyynel viersi poskeani pitkin, kun tajusin, että suomalaiset KUNNIOITTAVAT toisiaan. olin ihan unohtanut sen. ja paljon metsää, ensimmäistä kertaa MINÄ RAKASTAN METSÄÄ! suomi on mahtava maa! puhdas, raikas, rehellinen.

pyysin mieheltä helsingin lentokentällä, saanko kirjoittaa yhen tekstarin 20senttiä vastaan (puhelimeni oli rikki). mies katsoi minua hetkisen hiljaa, aivan kuin hän olisi KUUNNELLUT, mitä minulla oli sanottavaa!! sitten hän vain nyökkäsi, ja antoi puhelimensa!!! melkein purskahdin itkuun. englannissa kenen tahansa kanssa minun olisi pitänyt käydä pakollinen smalltalkki läpi mitä puhelimelleni on tapahtunut, ja vitsailla aiheesta hiukan, ja jos osoittaudun hyväksi tyypiksi, saan puhelimen lainaa.