tämä toimistorotta heräsi viideltä, torkutti puolisen tuntia, ja nousi puoli kuudelta sängystä ylös. vaatteet ylle, takki päälle, hampaiden ja naaman pesun kautta keittiöön syömään fetajuustoa ja tummaa suklaata, jonka jälkeen suunnistus kohti bussipysäkkiä.

seuraavana vuorossa on junassa meikkaaminen, ja hoksaaminen, että istunpa väärässä junassa keskellä ei-mitään ja mun liikennekortti ei toimi (eipä paneuduta tässä yhteydessä niihin.....).

seuraavat kahdeksan tuntia vietän toimistopöydän ääressä jutellen asiakkaille -kaiken maailman hulluille ja näsäviisaille hyypiöille. ensimmäisellä tauolla haen kahviautomaatista mokkakahvin, toisella tauolla kaivan esiin laukussani värjötellyn greipin. lounaalla syön ananasraejuustoa (nam!) ja banaanin, jotka haen läheisestä ruokakaupasta, koska yrityksen keittiö oli valmistanut jälleen kerran jotain liian epämääräistä, josta olin haluton maksamaan rahaa.

kotiin palatessani nostan pankkiautomaatista rahaa, koska on aika maksa vuokra. suutahdan koska vuokraisäntä oli jättänyt minulle typerän viestin, jonka minun pitää nyt selvittää (että minun kämppikseni tarvitsisi yhtä typerää lappusta vaikka ainakin itse asiassa minä tarvitsen sitä, huoh... niin vuokraisäntä ei oo nähnyt kumpaakaan meistä, että pärstäkertoimestakaan ei tässä tapauksessa ole kyse... pärstäkerroin muuten kun on vastaus englannissa ihan kaikkeen..). noh, näen huoneeni, joka on aikamoinen kaaos joululomamatkani jäljiltä, ja päätän tehdä perusteellisen siivouksen ja uudelleensisustuksen sille. laitan myöhemmin itselleni myös ruokaa, pastaa sienillä ja courgetella ja sinihomejuustolla jota teen muuten aivan liian vähän; huomisen lounasevääksi sain vain puoli annosta. päätän korvata lounaspuolikkaan hedelmillä ja kahviautomaatin kahvilla.

chisu -  kerrasta poikki

seuraavaksi pitäisi suunnitella vielä koulujuttuja. suoristuskeskeisempää päivää tuskin on. pahinta -se oli ihan jees päivä jokaisine hetkineen.

tapanko itseni? haluan lapseksi.