tämän päivän musamieltymys:

http://www.youtube.com/watch?v=6lO5dTLw17I
 

reunalla, kaunis on maailma. reunalla, rohkeus on voimaa, reunalla, hetki on vain aikaa...

pyysin laitonta venäläistä poikaystävääni lataamaan minulle vesku -dokumenttileffan. kukapa ei haluaisi kuunnella vesku loirin filosofointia.

seitsemän päivää.

seitsemän päivän päästä kaikki muuttuu.

nyt se on vain se painostava ilma ennen ukkosta. raskaat harmaat pilvet kerääntyneet taivaalle.

siinä tilassa ei voi kun valmistautua. kerätä jonkinlaista suojaa, ettei kaatosateen tulvat heittäis upottavaan mereen.

käytännössä siis seitsemän päivän päästä lentokone vie mut teille tietymättömille. en tiedä miksi, en tiedä mitä siellä teen, en tiedä miten selviydyn.

enkä ikinä kysyny itseltäni, haluanko mä. ajattelin vaan, että kun mä voin, mitä jos myöhemmin ei ikinä tullu mahdollisuutta, sittenhän vasta ottais päästä kun en menny kun vielä pystyin.

niin mä tilasin ne lentotiketit. ja seitsemän päivän päästä se lähtö. turvasatamaa ei sit enää ookkaan.

venäläinen laiton poikaystäväni sanoi, että ei mulla oo vaihtoehtoa. mä oon jo ottanu askeleet. mun elämä on about suunniteltu seuraavat vuodet. mä oon jo ottanu askeleet, tässä se nyt on.