meressä on paljon kaloja.

mutta niin vähän sellaisia, joita mä haluaisin koukkuun. taisiis, joiden haluaisin haluavan saavan mut koukkuun. olen kranttu. olen todella todella kranttu. jos löydänkin vihdoin viimein jostain seitsemän meren takaa kiinnostavan kalan, kuka sanoo että tämä kala olisi kiinnostunut musta?

jos joku kysyy mun menneestä seksielämästäni tai parisuhdedraamoistani, olen kaikkein mieluiten vaiti. pitäisköhän tässä kehitellä jotain? edes liioitella?

"Millon sä menetit neitsyytes?"  -Eeeen mä haluu kertoo............  "Mä voin kertoo kyl omani!"  -Mut jos sä kerrot omas, munki pitäis sit avautuu..  "Niinhän se menee.."  -Eli mä en haluu kuulla sun...

joku mussa mättää. yksi (miespuoline) tyyppi sano mulle joku.aika.sitte että mun persoona on outo. hän ei ymmärrä mua. eikä hän... enää jaksa. ja sano, että ota tää vaa mielipiteenä, tää on vaa hänen henk. koht. mielipide, mutta muista et jos useempi ku kaks ihmistä sanoo sulle näin, ni siin vaiheessa kato ittees peiliin, koska siinä vaiheessa joku on vialla.

onko joku mussa vialla?

no elämää ei paranna sen murehtiminen.