TÄÄLTÄ PESEE. KOMEDIAA YLLIN KYLLIN! tekijänoikeudet riittää seuraaviin "mahtituotoksiin"....

 

 

mä en kestä tätä maailmaa

söin viidessä sekunnissa

kolme kiloa suklaata

haluan lisää

                        ei ole

huomenna aloitan taas

                                                taas

laihduttamisen

                        sen

enkä tiedä miten jak

                                    san

ja suklaaostoksilla

kaunis laiha urheilullinen

                                                laiha

tumma nuori nainen osti

                        vihreää teetä

 

 

 

ei sillä talolla niin väliä

kunhan on kirkkaat ikkunat

 

 

 

Siellä oli vanha ruosteinen naula

autiossa ladossa

                                  sä ripustit mut siihen

kutittelet mun jalkoja

mun mahaa

kaulaa

kikattelen

          vääntelehdin

 

pojat katkoo barbien päitä

repii muurahaisten raajat

                                                yksi kerrallaan

 

 

 

Viattomat kasvot

 luuserin

                                                sä olet.

Mä olen tiikeri

luuseria vaanin

käytän sua

hyväkseni

kunhan saan rutistettua sen

mitä haluan.

                Kunnes löydän muualta sen

mitä olen etsimässä.

 

 

 

Ohut heinäkorsi

huojuu tuulessa

se ei halua lentää.

 

Eikä tuuli jumalauta ymmärrä.

 

 

 

mä en oo hyvä

tuskin tuun oleen hyvä

 

hiljainen

            ujo

                        saamaton

                                    ylpeä

                                                psykoottinen

                                                            näsäviisas

hiukan taiteellinen.

 

mitä tahansa mä teenkään

koska mä en tee mitään

                        kenenkään vuoksi

                                                            vuoksi

vaan vaanin yhteiskuntaa

elän sen kustannuksella

raatakoon muut.

 

mä olen ujo

en mä voi.