poika soitti pe-iltana. "moooiiiii voi vittu mun ääni on passska, tiiätkö määä heräsin aamulla ja oho, ääni oli vaan poissa huomasin mää.. ulkona mää, menossa johonki... kylllä  me klubille mennääää mut ei viel..... eka yksille U KNOW.. jotai aupaireja näää muuuut tääälä on, saksasta espanjasta U KNOW.." -okei soitan sulle myöhemmin, pidä nyt vaan hauskaa, sanoi poika.

poika soitti la-iltana. "mmoooiiiii lontoossaha minäää... menossa MIKÄ SEN BAARIN NIMI OLI........ oneiiilllllsss, sinnne!! täälä mää oon chillaillu koko päevään" -okei soitan sulle myöhemmin, pidä nyt vaan hauskaa, sanoi poika.

aika kivaa. tapahtuispa tänää sama, soittais poika koska oon jossai hornan kuusessa pelaamas biljardia. ETTÄ MULLAKI ON ELÄMÄ EIKÄ SE OLE VAIN SINUN ETUOIKEUS.

okei, en mä ittelleni valehtele, varmaa mulla mitää elämää on. onneks aina voin leikkiä että olis. ja petin sua ja se tuntui hyvältä.

eihän meillä mitään suhdetta ole.