tapasimme ensimmäisen kerran yökerhon jonossa. jollain lailla pilkkasin takana olevaani poikaa, ja tämä sitten kiinnostui minusta. juttelimme elämästä ja kuolemasta, haaveista ja menneisyydestä, ja jauhoimme muuta paskaa; seuraavat puoli tuntia kunnes pääsimme yökerhoon sisään. poika oli hauska, poika oli älykäs, poika oli älyttömän hyvännäköinen, poika oli cool, poika oli herkkä, poika oli kaikkea sitä.

halusin kokeilla poikaa. sanoin ystävälleni, että mennään vessaan, kun poika oli pummaamassa joltain ihmiseltä rahaa, että saisi takkinsa naulakkoon. kun tulimme vessasta pois, ajattelin pojan odottavan minua jossakin; näin tietäisin, oliko hän oikeasti minusta kiinnostunut, vai jauhoiko naistenmiehenä vain paskaa. poikaa ei näkynyt. seuraavat 1,5 tuntia juhlin yökerhossa sydän murtuneena.

kunnes. pojan kaveri tuli sitten luokseni. "se poika oottaa sua pihalla, se oon oottanu 1,5 tuntia, mee hyvä tyttö sinne, mä oon yrittäny ettiä sua kaikkialta!" sanoi hän. hetken epäröityäni menin pihalle. tämä poika seisoo aidan toisella puolella, ja hän katsoo minua. "mitä vittua sä teet täällä?" kysyn. mä oon oottanu sua, sanoo poika. mulla ei ollut rahaa, ja menin pankkiautomaatille hakemaan sitä lisää. en saanu rahaa, jotain vikaa mun kortissa! ja sit tuun takas klubille, eikä noi portsarit päästä mua enää sisään! ne sanoo, että ku kerran on menny ulos, ei pääse enää sisälle. näin sanoo poika. ja mä ootin sua tässä puolitoistatuntia, sanoo poika.

ja on talvi ja on vitun kylmä.

me jutellaan. me jutellaan lisää, ja sitten suudellaan ja seikkaillaan.

pojan äiti soittaa pojalle neljän tienoilla yöllä. äiti oli nähnyt pahaa unta pojasta, ja oli herännyt nyt keskellä yötä. sanoi, että pojan pitäisi olla nyt hyvin varovainen, hän näki jotain vahvaa tapahtuvan. poika sanoi, että ei syytä huoleen, hän on yhden tytön kanssa. poika kertoi minulle myöhemmin, että hänen äidillään oli selvännäkijätaitoja.

tästä se itseni kidutus sitten alkoi.

ja mua itkettää tää kaikki.

niin vitun kipeää ja rakasta. vieläkään en oo päässy sun yli.

käytin eilen sun viimeisintä viestiä venäläiselle. venäläinen on kauheen kiinnostunut susta, koska se näkee, että sä jätit muhun aika pahan jäljen. venäläinen sanoi, että tuo viesti kertoo tyypistä kaiken. ei voinut edes kieliopillisesti kirjoittaa oikein, vaan piti kirjoittaa tuommoista teinikieltä, kun haluaa olla niin cool, kun kirjoittaa tytöille. sä olit kirjottanu vaan "Wer bout in london....."